Bihälsokonferens 7-8 december

Hem Forum Bihälsa Bihälsokonferens 7-8 december

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14655

    Tråkigt nog missade jag att sitta vid datorn lördag och söndag då konferensen sändes live.
    Visste helt enkelt inte om att den sändes.
    Några frågor
    Om den sändes live borde den väl vara ”bandad” så det går att se konferensen nu i efterhand. Detta borde vara av intresse för SBR att fler biodlare får ta dela av den.

    Ytterligare en fråga. Som nykomling i biodlarsammanhang har jag lite svårt att få struktur på alla ”instanser” i biodlarsverige.  Svensk bihälsa var huvudman för konferensen och har fått medel från honungsprogrammet för denna konferens. På svenskbihälsas hemsida står ingenting vad detta är för organisation. Är det en del av SBR eller Yrkesbiodlarna eller Biinstutet.  Kan någon klargöra begreppen vem som gör vad.
    Olle

    #17817

    Den kommer att läggas ut så småningom på Svensk Bihälsas hemsida (eller någon annan stans?) med textning och sammanfattning av Ingemar Fries och Preben Kristiansen.
    Svensk Bihälsa startades av CG Lie (och Diana Kinley,?) ägare av Agreb AB. CG har varit styrelseledamot i BF.
    Jag var där på söndagen. Bra information och diskussioner.
    Erik

    #18857

    Den kommer att läggas ut så småningom på Svensk Bihälsas hemsida (eller någon annan stans?) med textning och sammanfattning av Ingemar Fries och Preben Kristiansen.
    Svensk Bihälsa startades av CG Lie (och Diana Kinley,?) ägare av Agreb AB. CG har varit styrelseledamot i BF.
    Jag var där på söndagen. Bra information och diskussioner.
    Erik

    ”Eller någon annan stans”
    Erik, du skrev att det var bra information och diskussioner. Var kan man hitta denna dokumentation ?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in