Driver på forumet

Hem Forum Allmän biodling Driver på forumet

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #14514

    Har all kreativitet försvunnit helt nu när ni kastat ut Sten-Åke Lindell? Var är all biodlarpersonal? Alla verksamhetskonsulter?

    #17338

    Har all kreativitet försvunnit helt nu när ni kastat ut Sten-Åke Lindell? Var är all biodlarpersonal? Alla verksamhetskonsulter?

    Förtydliga, vi är många som inte hänger med nu? Utkastad?

    #17339

    Av vilka anledningar blir man utkastad? Vad tål forumet inte och var går gränsen? Är någon utkastad det är viktigt att Forumansvarig går ut och öppet förklarar. Ibland är det faktiskt så att ngn måste vara den som utmanar för att få en diskussion. Min erfarenhet av att utmana är ofta att SBR:s gräns genom åren är ”så här har vi alltid gjort” och är det så bör man ju verkligen som förening fundera över sin ställning år 2013. Naturligtvis är det inte som på många andra sighter tillåtet med personliga angrepp,  men jag anser att kritik och önskemål om förklaringar och förmåga till förändring är ett viktigt önskemål även jag har att framföra till SBR, om vi inom föreningen skall bli trodda och kunna verka inom de ramar och beslut som tagits i samhället i övrigt Där kan inte SBR gå sin egen väg . Jag tänker då särskilt på SBR:s beslut om att vara livsmedelskontrollant. Nu vet jag inget om något varför just här, men kräver ett svar är de så, eller inte och varför?l

    #17341

    Jahaja, detta tog visst skruv 🙂

    NEJ Sten-Åke Lindell är INTE utkastad ifrån detta forum utan han har helt på eget bevåg raderat sitt konto. Detta eftersom han inte tyckte att det gav honom något.
    Han tyckte inte att trådarna tilläts flyta på som han hade velat, då står det honom naturligtvis helt fritt att lämna forumet och detta gäller självklart alla medlemmar på forumet, det finns ingen som tvingar någon att stanna mot sin vilja.

    Vad som sedan är tillåtet eller inte hoppas jag att alla förstår, det har ni själva godkänt den gång ni blev medlemmar på forumet men för den skull ni glömt så kan ni klicka på länken högt upp på sidan under texten ”Information till medlemmarna på forumet  ”

    Vad som sedan fått en eller annan, kanske några att tro att vi kastat ut honom förstår jag inte men det får stå för dom.

    *************************
    // Mats Jedmo                          *
    // Moderator på detta forum    *
    // 0705 633 418                      *
    // moderator@biodlarna.se      *
    *************************

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in