Smälta vax – hur gör man ??

Hem Forum Honung och andra produkter från bikupan Smälta vax – hur gör man ??

Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #17922

    Tips om vaxsmältning har jag inte men ang sjukdomar och naturliga sätt att bli av med bakterier, virus etc kan jag bidra med!

    Istllet för medicin eller kemikalier kan man använda sig av Ozon (O3), UV-C ljus eller Kolloidal Silver som är naturprodukter.
    Ozon har jag tagit bort dålig lukt samt dödat mögel i en båt, alger i akvarium, röklukt i bilen.
    UV-C steriliserar jag vattnet i akvariet med (det används i vattenreningsverk samt sterilisering på sjukhus).
    Kolloidal silver är världens första antibiotika användes före penicillinens upptäckt under andravärldskriget och dödar bacillusker, alger, virus, kurerar influensa, urinvägsinfektion, mm. Enligt wikipedia är kolloidalt silver klassad som tungmetall, den som skrev måste antingen vara dum i huvudet eller druckit morfars hostmedicin… Silver är godkänt som färgämne i livsmedel, med E-nummer E 174 säljs på ICA som silverkulor som man har på tårtan.

    Det skulle vara intressant om du kan kolla upp huruvida dessa ämnen dödar Amerikanska Yngelröte-sporer?

Visar 16 inlägg (av 16 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in