söker beg honungsslunga

Hem Forum Köpes söker beg honungsslunga

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #15145

    Hej ska börja med biodling i år (väntar på ett samhälle). Så börjar fixa alla saker nu och undrar om någon i Stockholms området eller hyffsat nära säljer någon handdriven slunga som fungerar bra.

    #19395

    Jag söker även tillhörande kärl och silar till en slunga om någon vill bli av med det. Så har ni ett paket med slunga och tillbehör så blir jag glad.

    #18774

    Hej. Jag har en motordriven honungsslunga fabrikat CMF, 60 cm diameter, 4 ramar, korgstorled 36×40 cm. Har även ett avtäckningsbord, 50×100 cm, fabrikat GRAZE. Diverse silar. Jag säljer allting för 5000 kr, vid intresse hör av dig.

    #19303

    Juste tack för erbjudandet. Men har hunnit fixa en enkel handdriven slunga att börja med. Så denna tråd kan stängas. Sen när jag blir mer van biodlare och får mer honung så blir det nog dags för en större motordriven slunga.

    #19482

    Hej. Jag har en motordriven honungsslunga fabrikat CMF, 60 cm diameter, 4 ramar, korgstorled 36×40 cm. Har även ett avtäckningsbord, 50×100 cm, fabrikat GRAZE. Diverse silar. Jag säljer allting för 5000 kr, vid intresse hör av dig.

    Hej, var i landet befinner du dig?
    Jag börjar med biodling nu i sommar och är på jakt efter slunga och tillbehör.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in