från 1 till 10 samhällen

Hem Forum Redskap från 1 till 10 samhällen

Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #15743

    för mig är det bara ett teoretiskt diskuterande men jag har sett ett antal slungrum som inte fungerar men som används ändå för det finns inget annat.

    #15756

    Det måste ju vara en sak som den berörde biodlaren får ta itu med. Det kan faktiskt ingen annan göra något åt.

    #15757

    Mitt slungrummet på landet, 15 kvm, det är vad om behövs.

    #15772

    Då har jag protesterat ”nu”, men jag vill också förbehålla mig rätten att protestera i framtiden. Det är ett forum Gideon inte en reklampelare för din blogg.

    #15774

    För att inte fylla tråden för mycket så komme jag om det blir för ”maffigt” lägga en enklare skrivning här och utveckla det mer på Carnicabloggen.

    Kära Gideon Önnestam,Carnicabloggen.

    Jag misstänker att när SBR har nu satsat på ett nytt forum så har de tagit till och skafat tillräckligt med bites,pixlar,giga,mega,ram,minnen i cyberrymden för att du ska ha plats på detta forum att göra långa ”maffigt” utlägg.
    Var inte rädd, ta i nu och låta kreativiteten flöda, dela med dig här på forumet så alla kan vara delaktiga och ställa kompletterande frågor om det är något som är oklart, istället för att hålla ett monolog på ett blog  😉

    Desto fler som är delaktig och aktiv på forumet desto bättre blir den + kunskaps banken växer och desto fler kan ta del och lära sig.

    mvh edward 😛

    #15777

    Åter till ”från 1 till 10 samhällen”

    Beroende på vana och kunskapsnivå och tids ram får man olika svar.

    Vill man uppnå detta under ett år får man köpa in flera samhällen + drottningar.

    Om man nöjer sig med ett svagare tillväxt takt under flera år kan man uppnå samma resultat med eget arbete utan en massa inköp.

    Tid eller pengar , Tid är pengar, det är bara att välja.

    mvh edward 😛

    #15802

    Gideon är det du eller moderatorn som tog bort ditt förra inlägg ??? (Misstag av mig du hoppa på Sten-Åke i en annan tråd, och det inlägget är kvar, det är svårt att hänga med i alla påhopp)

    Du kanske ska tänka lite på vad du skriver innan du trycker på skicka knappen. Forumet har funnits i 8 dagar och du har redan hoppat på folk som bidrar till forumet och gjort reklam för din egen blogg.

Visar 7 inlägg - 31 till 37 (av 37 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in