Vi vill påminna om att Biodlarnas nuvarande medlemssystem stängs under morgonen den 31 augusti.
Under övergångsperioden, när det nya systemet införs, som vi hoppas endast rör sig om max en arbetsvecka, kommer endast personalen på Biodlarnas kansli att ha tillgång till systemet. Om du behöver information från medlemssystemet hjälper vi gärna till med det. Kontakta då medlem@biodlarna.se.
Det nya systemet innebär bland annat att det blir enklare att betala din medlemsavgift digitalt. När fakturan för medlemskapet för 2024 blir tillgänglig i slutet av oktober kommer vi att skicka ett meddelande till alla medlemmar via e-post eller SMS, beroende på vilka uppgifter vi har i vårt medlemssystem. Aviseringen kommer att påbörjas i slutet av oktober.
I meddelandet kommer det finnas instruktioner om hur du betalar din medlemsavgift med Swish eller bankkort direkt via ”Mina sidor” i systemet.
En guide för hur du betalar medlemsavgiften kommer också att finnas på vår hemsida: biodlarna.se/medlemssystem
Om du inte har möjlighet att betala med Swish eller kort är det bara att vänta på en digital avi via Kivra. För dig som inte kan betala via Kivra kommer det som vanligt att skickas ut en avi per post.
För att minska kostnaderna och spara på miljön önskar vi att så många som möjligt betalar sin faktura digitalt. För att få information om när fakturan är tillgänglig behöver din e-postadress eller ditt mobilnummer vara registrerat i vårt medlemssystem. Är du osäker på om det är så? Skicka ett mejl till medlem@biodlarna.se så hjälper vi dig.
För att underlätta övergången kommer vi att tillhandahålla instruktioner för det nya systemet. Instruktionerna kommer att publiceras på vår hemsida: biodlarna.se/medlemssystem
Vi kommer även att vara tillgängliga per telefon på utökade öppettider i samband med övergången till det nya systemet, eftersom vi vet att många arbetar i systemet under kvällar och helger.
Information om dessa tider kommer att publiceras på sidan: biodlarna.se/medlemssystem